Hos Scandic mener vi, at alle skal behandles lige. Når du bor hos os, tilbyder vi dig derfor den samme høje Scandic-standard, selv om du har funktionsbegrænsninger.

Det gør vi for at sikre dig god service

Online-undervisning i tilgængelighed

Online-undervisning i tilgængelighed

Vi er de første i verden, der tilbyder interaktiv online-undervisning i tilgængelighed med fokus på gode råd, tips, tests og instruktionsvideoer. At sikre det samme høje serviceniveau for gæster med og uden handicap er nemlig et vigtigt mål i Scandic.

Tilgængelighedsstandard

Tilgængelighedsstandard

Vores tilgængelighedsstandard omfatter alt det, vi tilbyder, og standarden spiller en central rolle i forhold til vores produkter og servicer. I samråd med handicaporganisationer, vores hotelgæster og teammedlemmer har vi udfærdiget en tjekliste med 110 punkter, som vi kalder Scandics tilgængelighedsstandard.
Smart design og information på vores hoteller

Smart design og information på vores hoteller

Vi har implementeret smarte designløsninger på vores hotelværelser, så de er tilgængelige for folk med særlige behov, og tilbyder detaljeret tilgængelighedsinformation for alle vores hoteller.

Om Scandic

Scandic er markedsleder i Norden med næsten 230 hoteller efter købet af Rica Hotels. Hotellerne ligger primært i Norden med populære destinationer som: København, Oslo og Stockhom, men vi har også hoteller i Polen, Tyskland, Belgien og Holland. 

Scandic tilbyder også møde og konference faciliteter til forskellige behov  - uanset hvad står vi klar til at hjælpe med planlægningen.

Hver dag arbejder vores 13.000 medarbejdere med ét mål for øje – at tage godt imod være gæster, uanset om de bor hos os, holder møde hos os eller besøger vores restauranter.

Som Nordens mest bæredygtige hotelkæde er vi altid fokuseret på miljø, social ansvarlighed og tilgængelighed.

Scandic Friends

    • Fordele fra det øjeblik, du er medlem
    • Optjen og brug points til frinætter
    • Særlige medlemstilbud med rabatter