Løbende forbedring

Det skal være nemt at overnatte hos os. Vi stræber altid efter at tage hensyn og leve op til særlige behov og krav.

Intelligente løsninger

Ved hjælp af intelligente løsninger designer vi hoteller, hvor alle vores gæster kan nyde deres ophold. Vi prioriterer tilgængelighed højt, både på vores nybyggede og renoverede hoteller, og vi forbedrer hele tiden standarden for vores tilbud. Ud over tekniske løsninger og praktiske forhold tror vi på, at omtanke er yderst vigtigt. Ofte er dét at udvise interesse og engagement lige så vigtigt for at kunne sikre, at alle har det godt hos os.

I samarbejde med organisationer for mennesker med specielle tilgængelighedsbehov, vores hotelgæster og vores medarbejdere har vi udfærdiget en tjekliste med 135 punkter, som vi kalder Scandics tilgængelighedsstandard. Denne standard omfatter alt, hvad vi tilbyder, og den skal udgøre en integreret del af overvejelserne i forhold til alle produkter og servicer på hotellet. Hos Scandic er vores hotelmedarbejdere glade for at kunne tilbyde inkluderende service for at gøre livet nemmere for alle gæster.

Download Scandics tilgængelighedsstandard (pdf)

Interaktiv online træning

Vi er den første hotelkæde i verden, der tilbyder interaktiv online træning i tilgængelighed med fokus på gode råd, tips, tests og instruktionsvideoer, som viser, hvordan man yder en virkelig god service til gæster med funktionsnedsættelse. Det er et vigtigt mål for Scandic at tilbyde alle gæster, med eller uden funktionsnedsættelse, det samme høje serviceniveau.

Tag vores onlinekursus om tilgængelighed