Værd at vide om Bonus Cheque

Vi har samlet de oftest stillede spørgsmål herunder. Mangler du svar på et spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os.


  • Bonuschecks er til dig, der bor hos os, mens du er på forretningsrejse.
  • Checkene er gyldige på alle Scandic hoteller.
  • Checkene er gyldige for reservationer til Bonuscheck-prisen, og de kan ikke bruges som delvis betaling for andre priser.

  • En check er gyldig for en person i et enkeltværelse, inkl. morgenmad.

  • Der skal betales tillæg på nogle hoteller. Der skal betales et tillæg for ledsagende gæster i et dobbeltværelse.
  • Bonuschecks er markeret med en gyldighedsperiode og er gyldige i mindst ét år fra købsdatoen.
  • Checks kan ikke refunderes*. Under visse omstændigheder kan checken dog bruges som delvis betaling for 12 nye checks.
  • En check kan ikke bruges som betaling for restaurant- eller konferencetjenester.
  • Bonuschecks er gyldige til individuelle reservationer. Hvis du ønsker at booke mere end 9 værelser på samme tid, kan hotellet give dig en pris baseret på tilgængelighed.
  • Priser og betingelser gælder fra d. 01-01-2017 og indtil videre. Ændringer kan forekomme.
  • Bonuscheck-prisen gælder ikke for stamgæster på Top floor-niveau for reservationer, der er foretaget med 48-timers garantien.
  • Bonuschecks kan ikke benyttes på vores partnerhoteller.

*Erstatning af mistet check
Scandic vil erstatte mistede checks under visse omstændigheder. For at modtage en erstatning for en mistet check skal du ringe og blokere checkene ved at ringe til +46 8 517 350 00. Hvis checkene er blevet stjålet, skal du også anmelde det til politiet og angive numrene på checkene. En kopi af den certificerede politirapport skal sendes til Scandic Hotels AB, Box 6197, 102 33 Stockholm.

Bemærk, at Scandic kun erstatter ubrugte checks, og at erstatningschecks altid har den samme udløbsdato som den mistede check. Erstatningschecks bliver kun sendt til det firma, som oprindeligt købte de mistede checks.