Ofte stillede spørgsmål om Scandics opkøb af Restel

Scandic har opkøbt Restels hotelvirksomhed, og derfor bliver Cumulus’ hoteller overført til Scandics brand i løbet af foråret. Nedenfor kan du se ofte stillede spørgsmål om opkøbet.

Vi har samlet disse ofte stillede spørgsmål, så du kan få svar på dit spørgsmål så hurtigt som muligt.

Hurtigt link

Hvordan berører opkøbet gæsterne?

Hvordan berører opkøbet medlemsprogrammet?

Hvordan berører opkøbet hotelbookinger?

Gæster

Hvad ændrer sig for gæsterne?

Vi udvider vores tilbud, så vores gæster får mulighed for at vælge mellem endnu flere destinationer og serviceydelser end tidligere.

    • Scandics morgenmad er altid inkluderet i prisen, og det allergivenlige morgenmadskoncept bliver gradvist indført på alle nye hoteller.
    • Værelserne får badeprodukter fra FACE, og der vil være ubegrænset WiFi på alle hotellerne.
    • Produkterne i vores shops bliver opdateret
    • Medlemsprogrammet Scandic Friends bliver introduceret på hotellerne.
    • Børn under 13 år bor uden beregning, når de er i følge med en voksen, og de får en velkomstgave, når de checker ind på hotellet. Desuden har restauranterne enten en børnemenu, eller børn kan bestille retter fra den almindelige menu til halv pris.
    • I overensstemmelse med Scandics tilgængelighedsstandard er tilgængelighed en prioritet både på vores nybyggede og renoverede hoteller. Alle Scandics hoteller har en teleslynge, en stokholder, et vibrerende vækkeur og en kørestol.

Medlemsprogram

Får jeg Scandic Friends point for en booking, der allerede er foretaget på et Cumulus hotel, hvis opholdet er på en fremtidig dato?

Ja, hvis det er en kvalificerende overnatning på et Scandic hotel.

Hvor længe kan jeg anvende mit Hotel Bonus Club-kort?

Lær mere om HBC-programmets ophør her.

Jeg er medlem af Hotel Bonus Club og vil gerne melde mig ind i Scandic Friends. Hvad skal jeg gøre?

Vi har sendt et personligt brev til alle medlemmer af Hotel Bonus Club. Læs mere om emnet her.

Bookinger og bookingkanaler

Scandics hotelbookingkanaler forbliver de samme. Bookingkanaler for Cumulus hoteller forbliver de samme, indtil rebrandingen er færdig. Herefter bliver de flyttet til Scandics bookingkanaler.

Hvordan foretager jeg hotelbookinger fremover? Hvem skal jeg kontakte, hvis jeg vil ændre min booking?

Hotelbookingerne foretages online eller via telefon. Bookingerne forbliver gyldige på samme måde som før, herunder gruppe- og mødebookinger.

Forbliver bookingvilkårene de samme?

I forbindelse med eksisterende bookinger anvender vi de bekræftede bookingvilkår og -betingelser. Med tiden sammenkører vi processerne og giver besked herom separat.

Jeg har en partner voucher eller bonusnat til Scandic, og jeg ønsker at booke på et Cumulus hotel. Kan jeg det?

Det kan du efter rebrandingen af hotellet. Indehavere af en Scandic partner voucher kan kun benytte den på et Scandic hotel.