Vores livsstilsconcierge giver dit ophold det særlige ekstra touch

Du kender nok den ven, der kender de nyeste restauranter og butikker, er med på de seneste trends og altid springer køen over til de bedste natklubber? Hvis du bor på Haymarket, hedder den ven Patrick Silvermarck, og han arbejder som livsstilsconcierge.

Patrick hjælper dig med at få det meste ud af Stockholm

Mange hoteller har en concierge, der hjælper dig med at booke teaterbilletter, fortæller dig om museernes åbningstider eller viser dig vej på kortet. Hos Haymarket har vi taget concierge-konceptet et skridt videre og skabt den gratis service, som vi kalder livsstilsconcierge. Hvordan er den anderledes end den almindelige concierge-service? Jo, her handler det ikke kun om de sædvanlige turiststeder. Vores livsstilsconcierge er den person, der følger med i, hvad der sker inden for restauranter, barer, natklubber, shopping og events.

Hos Haymarket hedder han Patrick Silvermarck. Hans titel er meget passende, fordi hans livsstil betyder, at han altid ved, hvad der rører sig. Han har en baggrund i mode- og detailbranchen, og han har arbejdet for hoteller som eventplanlægger, personlig shopper og stylist. Han elsker at besøge nye barer og restauranter, og han går aldrig glip af modeugerne i Stockholm og Paris. Og hvis der er noget, han ikke ved, kan du være sikker på, at han finder svaret i sit store netværk.

"I mit arbejde kombinerer jeg alt, jeg før har arbejdet med, i en og samme service. Jeg elsker det!"

Patrick hjælper vores gæster med at få det meste ud af deres ophold i Stockholm. Han kan skaffe et bord på en fuldt booket restaurant, fortælle dig i hvilken butik du finder de der limited edition-sko eller hjælpe dig med at planlægge en skøn dag med spabehandlinger og brunch.

Haymarkets koncept er en blanding af mode, livsstil og art deco. Patricks job som livsstilsconcierge handler om at sørge for, at vores gæster oplever det samlede koncept. Han mødes med dem og fortæller dem, hvordan og hvor i Stockholm de kan opleve lige netop dette koncept uden for vores hotel. Det gælder alt fra restauranter og barer til koncerter, shows og museer. Han samarbejder tæt med receptionen, så han er godt forberedt på de krav, som nyankomne gæster kunne have.

"Mit mål er at sørge for, at alle gæster får en eksklusiv oplevelse, når de bor på Haymarket. Jeg kan lide at tale med hver gæst, så jeg kan finde ud af, hvordan jeg bedst opfylder deres behov".

Patrick er helt fortrolig med hotellets funktion, og han ved altid, hvem han skal kontakte, så han kan give vores gæster det der ekstra. Han har for eksempel hjulpet med at arrangere et par frierier på vores hotelværelser på Haymarket.

"I de tilfælde er der måske et ønske om blomster, champagne og en vis stemning på værelset, hvor frieriet skal foregå. Jeg håber virkelig altid, at det går godt, og jeg har før været lige så nervøs som personen, der skulle fri, haha!"

Udover at hjælpe gæsterne med deres spørgsmål arrangerer Patrick et mindre event på hotellet hveranden uge og bestyrer også vores shop. Events, hvor en designer for eksempel viser og taler om sine produkter, såsom tæpper eller smykker. Produkterne kan derefter købes i vores shop.

Så hvis du planlægger at besøge Haymarket, skal du ikke tøve med at kontakte Patrick. Det koster dig ikke noget at få hans unikke ekspertise, men at få et bord på en booket restaurant er guld værd.