Booking - spørgsmål og svar

Booking

Jeg har en bookingkode. Hvor skal jeg skrive den, når jeg booker?

I vores bookingmodul skal du klikke på "Vis flere muligheder". Her kan du skrive din bookingkode i feltet "Har du en bookingkode?" Bookingkoder, som du kan opgive her, er bl.a. aftalekoder (D-nummer: D123456789), gavekort og kampagnekoder.

Hvordan booker jeg et værelse med et gavekort?

Hvis du ønsker at booke med et gavekort fra Scandic eller én af vores partnere skal du ringe til os på telefon 33 48 04 00. Hvis du har et gavekort på en værdi af 100 eller 500 kr., kan du ikke betale med disse på vores hjemmeside. Betalingen sker i stedet direkte på hotellet.

Har alle hoteller familieværelser?

Nej, ikke alle hoteller har familieværelser, men de kan ofte tilbyde ekstrasenge.

Koster det ekstra for mine børn?

Børn op til 13 år (0-12) bor uden ekstra omkostninger på de voksnes værelse. Børn, som er fyldt 13 år, regnes som voksne og betaler fuld pris.

Ændre/afbestille/kontrollere en booking

Hvordan ændrer/afbestiller/kontrollerer jeg min booking?

Kun bookinger, der er foretaget på vores hjemmeside, kan ændres/afbestilles/kontrolleres online. Klik på linket "Vis/Afbestil booking" øverst på siden. Bookinger, der er foretaget på hotellet eller via vores centrale bookingfunktion, vises ikke på hjemmesiden. Kontakt den centrale bookingfunktion eller hotellet direkte.

Betalings- og kreditkort

Kan jeg booke via hjemmesiden uden at oplyse mit kreditkortnummer?

Ja, du kan booke vores flex-pris uden at forudbetale din booking. Betalingen sker i stedet direkte på hotellet. Derimod skal en booking til Save-pris samt visse kampagner betales ved selve bookingen.

Hvorfor kan jeg ikke booke med mit betalings-/kreditkort?

Der er bestemte specialtegn, som du ikke kan bruge i feltet til navn og kortnummer, f.eks.: (.) (,) (-) (/) (:).

Bekræftelse af booking

Jeg har ikke fået nogen bekræftelse af min booking, hvad gør jeg?

Ring til vores centrale booking på 33 48 04 00, eller kontakt hotellet, så sender de dig en ny bekræftelse.

Hvad gør jeg, hvis jeg har mistet mit bookingnummer?

Ring til vores centrale booking på 33 48 04 00, eller kontakt hotellet, så sender de dig en ny bekræftelse.