Gør dine møder bedre med vores PARTNERE

Vi har nogle foretrukne partnere, som vi samarbejder med for at gøre dine møder endnu bedre. Uanset om du har brug for at inkorporere spil eller mødeaktiveringsredskaber, dokumentation eller live-streaming for at uddelegere håndtering, så sørger de for brugervenlige løsninger.

Kontakt os

Ugyldigt antal personer
Detaljer
Navn på kontaktperson er obligatorisk
E-mail er obligatorisk Ugyldig e-mailadresse
Telefonnummer er obligatorisk Ugyldigt telefonnummer
Ugyldigt format

Green Hat People

Aktive, sjove og målbare møder

Green Hat People hjælper kunderne med at skabe en følelse af engagement under mødet ved hjælp af videnskabeligt udviklede spil og workshops. Møder er mere produktive, hvis deltagerne er aktivt involverede. Green Hat People sørger for al kontakt med kunden og styrer produktionen på stedet.

Eksempler på aktivering:

Teamaktivitet – Green Hat Challenge

Hvad? Green Hat Challenge er et sjovt og udfordrende spil, hvor man skal tænke kreativt og samarbejde som et team.

Detaljer:

  • Indendørs eller udendørs
  • Spillets længde: 60-90 minutter
  • Minimum: 6 deltagere
  • Maksimum: Ingen grænse

Middagsaktiviteten – Dinner Game

Hvad? Dinner Game er en underholdende quiz, hvor teams udfordres til at svare på sjove spørgsmål.

Detaljer:

  • Indendørs eller udendørs
  • Spillets længde: 2x12 minutter
  • Minimum: 6 deltagere
  • Maksimum: Ingen grænse

Mødeapp/Mentometer – ViewPipe

Hvad? Superenkelt værktøj til at engagere mødedeltagere til at komme med input eller stemme og dele praktiske oplysninger (dagsorden, tidspunkter, beliggenhed osv.)

Detaljer:

  • App kan downloades til IOS (Apple), Android og Windows Phone
  • Antal deltagere: 1-10.000 personer

LiveArena

Dokumentér eller livestream dit næste møde

  • Tilgængelighed – Se det live eller on demand.
    Alle kan få den samme meddelelse samtidig, og du kan være sikker på, at dit indhold dokumenteres og opbevares i videoformat.
  • Tilgængelighed – Gør det muligt for alle at deltage.
    Er der nogen, som ikke kan være til stede? Eller er dit mål at få dit budskab ud til så mange som muligt? Du bestemmer!
  • Enkelhed – Du bestiller, vi leverer!
    Du behøver kun at bestille og specificere dine ønsker. Så modtager du et link, hvor du kan se dit møde, event eller din konference. Vi håndterer dokumenteringen baseret på dine behov.

Trippus

Det komplette værktøj til events og konferencer.

Trippus gør det nemt at dele events på en professionel og innovativ måde. Ved hjælp af enkel styring får du fuld kontrol, når ud til dine gæster og engagerer dem. Hos Scandic kan du bruge Trippus til at få et komplet værktøj til at styre dine møder. Du får automatisk registrering uden Excel-lister, og du kan køre hele registreringsprocessen af besøgende med ét brugervenligt software.

  • Invitation – Send invitationer og opfølgende e-mails i samme stil som dit event.
  • Registrering – Automatisk registrering af alle dine besøgende, workshops og gæster.
  • Event-website – alle informationer til dine besøgende samlet på ét sted.
  • Navneskilte og scanning – Du kan checke besøgende ind ved dit event ved at scanne deres e-billet.
  • Mødeplan – Lad besøgende registrere sig til møder og workshops.

Hvordan booker jeg?

Du er velkommen til at kontakte en af vores møderådgivere på hotellet for at få et tilbud fra vores partnere. Du kan finde mere information i sidepanelet.