Hurtigt link

Ingen kvittering/Sen ankomst

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke har modtaget min kvittering?

Hvis du ikke har modtaget en kvittering for dit ophold via e-mail, kan du kontakte hotellet, så sender vi dig en ny kvittering. Du kan se hotellets kontaktoplysninger på hotellets website.

Hvordan kan jeg være sikker på, at min booking omfatter sen ankomst?

Kontakt hotellet for at sikre, at din booking omfatter sen ankomst. Du kan finde kontaktoplysningerne på hotellets website.

Gavekort

Hvor kan jeg købe Scandic-gavekort?

Du kan købe gavekort i vores shop på gavekort.scandichotels.dk. Gavekort er gyldige 1 år fra købsdatoen. 

Mit gavekort er udløbet - hvad gør jeg?

Har du et gavekort til Scandic, som du ikke har kunnet bruge i 2020 grundet corona-situationen, så send det ind til os, og vi vil ombytte til et nyt gyldigt frem til d. 31. december 2021. 

Husk at angive hvilken adresse vi skal returnere kortet til. Send gavekortet i en kuvert til:

Scandic Hotel, Nansensgade 19, 7. sal, 1366 København K

Morgenmad

Hvornår bliver der serveret morgenmad på hotellet?

På hotelrestaurantens side kan du se oplysninger om morgenmaden.

Bemærk! Vores morgenbuffet er ikke med i værelsesprisen Save og Flex på vores hoteller i Tyskland og Polen.

SCANDIC FOR VIRKSOMHEDER

Interesseret i en firmaaftale med Scandic? Eller har du spørgsmål vedrørende en eksisterende aftale?

Scandic Friends

Hvilke partnere har Scandic Friends?

Hvordan optjener/bruger jeg point hos Scandic Friends’ partnere?

Fandt du ikke svaret på dit spørgsmål?

Vi besvarer med glæde dine spørgsmål. Udfyld følgende formular eller ring til os på +45 33 48 04 50.

Udfyld venligst alle felter, så vi kan hjælpe dig så hurtigt som muligt

Felter markeret med * skal udfyldes