Hurtigt link

Ingen kvittering/Sen ankomst

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke har modtaget min kvittering?

Hvis du ikke har modtaget en kvittering for dit ophold via e-mail, kan du kontakte hotellet, så sender vi dig en ny kvittering. Du kan se hotellets kontaktoplysninger på hotellets website.

Hvordan kan jeg være sikker på, at min booking omfatter sen ankomst?

Kontakt hotellet for at sikre, at din booking omfatter sen ankomst. Du kan finde kontaktoplysningerne på hotellets website.

Gavekort

Hvor kan jeg købe Scandic-gavekort?

Vores gavekort sælges på alle Scandics hoteller. De kan købes med et beløb på 100 eller 500 (lokal valuta). Gavekort er gyldige 1 år fra købsdatoen. Hvis du ikke kan få et på vores hoteller, kan du kontakte vores hovedkontor på +45 33 48 04 50.

Morgenmad

Hvornår bliver der serveret morgenmad på hotellet?

På hotelrestaurantens side kan du se oplysninger om morgenmaden.

Bemærk! Vores morgenbuffet er ikke med i værelsesprisen Save og Flex på vores hoteller i Tyskland og Polen.

SCANDIC FOR VIRKSOMHEDER

Interesseret i en firmaaftale med Scandic? Eller har du spørgsmål vedrørende en eksisterende aftale?

Scandic Friends

Hvilke partnere har Scandic Friends?

Hvordan optjener/bruger jeg point hos Scandic Friends’ partnere?

Fandt du ikke svaret på dit spørgsmål?

Vi besvarer med glæde dine spørgsmål. Udfyld følgende formular eller ring til os på +45 33 48 04 50.

Udfyld venligst alle felter, så vi kan hjælpe dig så hurtigt som muligt

Felter markeret med * skal udfyldes