Ofte stillede spørgsmål

Endelig! Nu har vi lanceret vores nye website. Vi har samlet nogle svar på de oftest stillede spørgsmål om vores website. Hvis du ikke kan finde svaret på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

Spørgsmål: Jeg kan ikke booke et værelse til min ven med mine frinatspoint. Hvorfor?

Svar: Vi beklager ulejligheden, men i øjeblikket klarer vi dette manuelt. Det bør være nemt at forære frinatspoint til dine venner og booke online, og det bliver muligt i fremtiden. Indtil videre beder vi dig kontakte vores booking- og kundeservice, så hjælper de dig.

Spørgsmål: Jeg forsøger at søge efter et mødelokale med en bestemt kapacitet. Det fungerer ikke!

Svar: Vi vil selvfølgelig føje denne vigtige funktion til bookingmodulet. I øjeblikket er det ikke muligt at søge efter lokaler og kapacitet, og du bedes sende en mødeforespørgsel til det pågældende hotel.

Spørgsmål: Hvor kan jeg se, hvor mange point hvert hotel "koster" for en frinat?

Svar: Pointene vises på to måder. Hvis du er logget ind som medlem og har søgt efter et hotel eller en destination, vises pointene i listen over hoteller. Hvis du surfer rundt på Scandic Friends-siderne, kan du se det på siden "Brug point".

Spørgsmål: Hvor kan jeg se, hvor mange frinat-point jeg har tilbage?

Svar: Klik på dit profillink øverst på websitet, og øverst på siden vil du se antallet af frinætter, og hvor mange point de svarer til.

Spørgsmål: Er det muligt at foretage bookinger af flere hotelværelser til forskellige priser?

Svar: Naturligvis. Men bemærk, at der gælder forskellige regler, alt efter hvilken prisklasse, du booker. De forskellige regler, der afhænger af, hvilken værelsespris du har valgt, vises under bookingprocessen. Når du er færdig med din booking, vil reglerne for hver prisklasse vises i din bekræftelse.