Festlokaler i Sønderborg på Scandic Sønderborg
Hold din fest i skønne omgivelser hos Scandic Sønderborg. Her er I tæt på vand, skov og natur, som skaber de perfekte rammer for jeres arrangement. Hotellets placering midt i vores store, grønne oase sætter scenen, mens vores dygtige personale klarer alt det praktiske. Uanset hvad du måtte have af tanker og ønsker, vil vi gøre vores bedste for at skabe en uforglemmelig fest for dig og dine gæster.
Inviter til livets bedste fester i sønderborg
Hos Scandic i Sønderborg kan vi huse livets små såvel som store fester. Så uanset om du planlægger konfirmation, bryllup eller en rund fødselsdag, kan vi hjælpe med at skabe de perfekte rammer for den store dag. Vores erfarne personale tager hånd om dine ønsker og gæster, lige fra den første velkomstdrink skænkes i glasset, til det sidste lys pustes ud på bordene.
Når du holder din fest hos os, kan du være sikker på, at dine ønsker, kokkens anbefalinger og lokalernes udsigt og indretning, alt sammen går op i højere enhed. På den måde sikrer vi, at både du og dine gæster får den bedste fest.
Lad naturen blive en del af festen
Hos Scandic Sønderborg gør vi naturen en del af din fest - selv i dårligt vejr. Til større selskaber dækker vi op i den hyggelige pejsestue, hvor de store facadevinduer giver jer en smuk udsigt til haven. Og på de varme dage kan du tage imod dine gæster fra vores solbeskinnde terrasse. Rammerne er fleksible, og vores personale står altid klar med forslag til, hvordan vi kan udnytte vores lokaler og faciliteter bedst muligt, så det passer til lige netop dit arrangement.
Vi sørger altid for at opstille borde og indrette lokalet, så det passer med antallet af gæster og ønskerne for din fest. For at skabe en hyggelig og festlig atmosfære sikrer vi naturligvis også en smuk bordopdækning med hvide duge, levende lys samt pynt og blomster efter årstiden eller dine særlige ønsker.
Lokalet til festen; værelset til natten
Det er ikke kun bordene, vi nøjsomt dækker, og maden, vi flittigt tilbereder. Når fødderne er trætte, og hovedet trænger til hvile, kan du og dine gæster trække jer tilbage på et af vores komfortable og hyggelige hotelværelser. Stå op, friske og veludhvilede, næste morgen efter en god nats søvn og nyd vores store, lækre morgenmadsbuffet, alt i mens I sammen genlever og mindes de mange højdepunkter fra gårsdagens festligheder.
Menuen er
Nøje afstemt efter årstiden, sæsonens råvarer og dine ønsker, sammensætter vores dygtige køkkenchef en udsøgt menu, der både vil være en fryd for øjet, og en gave til smagsløgene. Du kan vælge imellem tre forskellige menuer eller buffet.
Vores festpakker
Vi har sammensat 3 forskellige festpakker, og du vælger den festpakke, der passer bedst til dit arrangement.
Minimum 20 personer ved 3-retters menu. Minimum 25 personer ved buffet og brunch.
- Vi anbefaler, at festpakke 1 bruges til fester af 4 timers varighed. Den koster fra 995 kr. pr. kuvert i kategori 1 ved min. 20 kuverter.
- Festpakke 2 er god for dig, der skal holde en fest, der varer ca. 8 timer. Den koster fra 1395 kr. pr. kuvert i kategori 1 ved min. 20 kuverter.
- Du skal vælge festpakke 3, når du holder en fest, hvor der absolut ikke skal spares på noget. Denne festpakke egner sig til fester, der varer 8 timer. Den koster fra 1495 kr. pr. kuvert i kategori 1 ved min. 20 kuverter.
Tilkøb til festpakker
- Snacks ved velkomst +45 kr.
- Husets spiritus pr. påbegyndt time +69 kr.
- Ekstra fri bar pr. påbegyndt time +79 kr.
- Blomster afregnes efter aftale