Reservation – spørgsmål og svar
hurtigt link
- Jeg har en rabatkode/Bonus Cheque/frinat. Hvor indtaster jeg koden, når jeg booker?
- Booking med firmaaftale
- Hvordan booker jeg med studierabat?
- Hvordan booker jeg et værelse med et gavekort?
- Jeg overvejer at bo på et af jeres hoteller med min familie
- Hvor sikker er min booking ved sen ankomst?
- Jeg er under 18 år. Kan jeg bo hos jer uden en forælder/værge?
- Må jeg tage mit kæledyr med på Scandic?
- Hvordan afbestiller eller ændrer jeg min reservation?
- Kan jeg booke via websitet uden at give jer mit kreditkortnummer?
- Hvorfor kan jeg ikke bruge mit debet-/kreditkort, når jeg booker?
- Jeg har ikke modtaget en reservationsbekræftelse. Hvad skal jeg gøre?
- Hvad gør jeg, hvis jeg mister mit reservationsnummer?
Book med koder/rabatter
Jeg har en rabatkode/Bonus Cheque/frinat. Hvor indtaster jeg koden, når jeg booker?
Klik på Bookingkode, Bonus Cheque eller Frinat, og indtast koden i feltet “Tilføj bookingkode” i vores bookingmodul. De rabatkoder, du kan anvende her, omfatter gavekort og kampagnekoder.
Hvordan booker jeg med en firmaaftale?
Klik på Bookingkode, Bonus Cheque eller Frinat, og indtast koden i feltet “Tilføj bookingkode” i vores bookingmodul. Indtast aftalekoden (f.eks. D-nummer: D123456789).
Hvordan booker jeg med studierabat?
Du skal have en gyldig bookingkode. Den kan ses på Mecenats website sammen med vilkår og betingelser for studierabat. Indtast koden i feltet “Tilføj bookingkode” i vores bookingmodul.
Hvordan booker jeg et værelse online med et gavekort?
Vejledning til booking med gavekort kan ses på bagpå dit gavekort.
Bemærk, at gavekort med en værdi på 100 eller 500 kun kan anvendes, når du booker Flex-produkter, da betalingen skal finde sted på hotellet. Disse gavekort kan derfor ikke anvendes til at booke Save-reservationer eller andre produkter, der skal betales på bookingtidspunktet.
Booking
Jeg overvejer at bo på et af jeres hoteller med min familie
Mange svar på ofte stillede spørgsmål om booking med familier kan ses på vores familiesider, og det samme kan oplysninger om vores mest familievenlige hoteller.
Hvordan kan jeg være sikker på, at min booking omfatter sen ankomst?
Kontakt hotellet for at sikre, at din booking omfatter sen ankomst. Du kan se hotellets kontaktoplysninger på hotellets website.
Bookingbetingelser
Jeg er under 18 år. Kan jeg bo hos jer uden en forælder/værge?
Information om booking til mindreårige kan ses under bookingbetingelserne.
Må jeg tage mit kæledyr med på Scandic?
Information om booking med kæledyr kan ses på vores side om kæledyrsværelser.
Ændr eller afbestil en reservation
Hvordan afbestiller eller ændrer jeg min reservation?
Reservationer, der er foretaget på websitet, kan både ændres og afbestilles her. Klik på “Se booking/Afbestilling”. Reservationer, der er foretaget centralt eller direkte på hotellet, kan ikke ændres/afbestilles på websitet. Kontakt vores centrale booking på telefonnummer + 45 33 48 04 02.
Debet- og kreditkort
Kan jeg booke via websitet uden at give jer mit kreditkortnummer?
Ja, du kan booke uden at forudbetale. Betalingen finder sted på hotellet i stedet for. Bookinger til Save-pris og nogle kampagner skal dog betales på bookingtidspunktet.
Hvorfor kan jeg ikke bruge mit debet-/kreditkort, når jeg booker?
Pas på ikke at bruge særlige tegn i felterne til navn og kortnummer, f.eks. (.) (,) (-) (/) (:).
reservationsbekræftelse
Jeg har ikke modtaget en reservationsbekræftelse. Hvad skal jeg gøre?
Kontakt hotellet for at få hjælp med din reservationsbekræftelse, eller ring til vores centrale booking på +45 33 48 04 02.
Hvad gør jeg, hvis jeg mister mit reservationsnummer?
Kontakt hotellet for at få hjælp med dit reservationsnummer, eller ring til vores centrale booking på +45 33 48 04 02.