Festlokaler på Scandic Sydhavnen

Hos Scandic Sydhavnen gør vi os umage for at hjælpe dig med at holde den rigtige fest, så du og dine gæster kan tage herfra med de bedste minder. Festlokalerne på Scandic Sydhavnen kan rumme de små, intime selskaber og de helt store fester.

Vi har festlokaler til de bedste fester

Hos Scandic Sydhavnen ved vi, at din fest ikke handler om én enkelt dag. Fester er noget, vi drømmer om og glæder os til. Derfor gør vi os umage for at hjælpe dig med at holde den rigtige fest, så du og dine gæster kan tage herfra med de allerbedste minder. Fra din første henvendelse til alle gæster går glade herfra, står vi klar til at guide dig og opvarte dit selskab. Med vores lange erfaring med fester og selskaber samt vores kreative og dygtige kokke i køkkenet, hjælper vi dig med at skabe præcis den fest, du drømmer om og giver både dig og dine gæster en oplevelse, I aldrig glemmer. 

De perfekte rammer et stenkast fra Københavns centrum

Festlokaler på Scandic Sydhavnen

Scandic Sydhavnen ligger blot et stenkast fra centrum af København. Længere skal du ikke for at finde festlokaler til både intime selskaber og store fester. Her får du storbyens stemning, moderne design og gastronomiske oplevelser. Nyd middagen i et af vores flesksible festlokaler, og slå derefter håret ned og kridt skoene op på dansegulvet. Vores skønne atriumgård giver jer den perfekte mulighed til at trække udenfor til eftermiddagskaffe eller aftenens drinks. 

Fri parkering og S-tog til døren

Når du holder din fest i vores festlokaler på Scandic Sydhavnen, behøver hverken du eller dine gæster bekymre jer om parkering. Foran hotellet tilbyder vi nemlig fri parkering - en sjældenhed i København. Kommer dine gæster med toget? Blot 100 m. fra hotellet stopper S-toget, der kører både til og fra Københavns Hovedbanegård. 

Vi har opskriften på de rigtig gode fester

Festlokaler på Scandic Sydhavnen - drik jeres kaffe i vores atriumgård

De rette lokaler og gode transportmuligheder skaber ikke en god fest alene. Men med et erfarent personale og et kreativt hold i køkkenet har vi nøje sammensat de helt afgørende ingredienser, som tilsammen sætter prikken over i'et på din fest.
Når du holder fest hos os på Scandic Sydhavnen, kan du give din fest en sjov ekstra dimension. Inviter dine gæster til et slag minigolf eller udendørs skak på vores grønne område - lad vores fleksible lokaler og løsninger indgå som ekstra krydderi i den fest.


Dagen derpå...

Festlokaler på Scandic Sydhavnen - book værelse til dig og dine gæster

Efter en god fest med lækker mad, drinks og dans er det rart ikke at skulle tænke på hjemtransport. Scandic Sydhavnen tilbyder næsten 400 lyse og dejlige værelser, så du kan sove ud efter festen i smukke omgivelser. Dagen derpå kan du og dine gæster stå op til vores store morgenmadsbuffet, og runde festen af sammen med søde og sunde fristelser. 

 

På menuen

Så snart dine ønsker lander i køkkenet på Scandic Sydhavnen, går vores dygtige kokke i gang med at forberedelserne til middagen. Vi udvælger nøje de bedste ingredienser, og baserer retterne på sæsonens bedste råvarer. I vores festmenu kan du vælge imellem 3 forskellige kategorier eller buffet.
For vores priser, se oversigt nedenfor.

Vores festpakker

Vi har sammensat 3 forskellige festpakker, og du vælger den festpakke, der passer bedst til dit arrangement.

Festbuffet_2024.png

Minimum 20 personer ved 3-retters menu. Minimum 25 personer ved buffet og brunch.

  • Vi anbefaler, at festpakke 1 bruges til fester af 4 timers varighed. Den koster fra 995 kr. pr. kuvert i kategori 1 ved min. 20 kuverter. 
  • Festpakke 2 er god for dig, der skal holde en fest, der varer ca. 8 timer. Den koster fra 1395 kr. pr. kuvert i kategori 1 ved min. 20 kuverter.
  • Du skal vælge festpakke 3, når du holder en fest, hvor der absolut ikke skal spares på noget. Denne festpakke egner sig til fester, der varer 8 timer. Den koster fra 1495 kr. pr. kuvert i kategori 1 ved min. 20 kuverter. 

Tilkøb til festpakker

  • Snacks ved velkomst +45 kr.
  • Husets spiritus pr. påbegyndt time +69 kr.
  • Ekstra fri bar pr. påbegyndt time +79 kr.
  • Blomster afregnes efter aftale