Partnerskaber med ekstra værdi for vores gæster

ARoS

Aarhus Kunstmuseum, der ligger i hjertet af Aarhus, er med sine 20.700 kvadratmeter og 10 etager et af Nordeuropas største kunstmuseer.

Best of Horsens

Best of Horsens er en søgeportal, som præsenterer de bedste bud fra Horsens indenfor flere forskellige interesseområder, som fx. butikker, sport, kultur, seværdigheder, oplevelser, uddannelse, innovation, shopping, netværk, nydelser m.m. Scandic Bygholm Park i Horsens har indgået samarbejde og er markedsført som et af de bedste hoteller i området.

Edderkoppen Teater

Edderkoppen Teater ligger i samme bygning som Scandic Edderkoppen, og det er derfor en oplagt partner, som tilbyder vores gæster oplevelser og underholdning, når de bor på Scandic.

FDM

FDM - Forenede Danske Motorejere er Danmarks største interesseorganisation for bilejere og har 238.000 husstande som medlemmer. Foreningen tilbyder rådgivning til FDMs medlemmer i forbrugermæssige, juridiske eller tekniske spørgsmål. Som medlem af FDM har man adgang til en lang række tilbud, der er målrettet bilejere. Scandic samarbejder med FDM om salg og markedsføring af overnatninger på Scandic hoteller. Medlemmer af FDM tilbydes rabat på hotelophold, når de booker overnatninger på Scandic i Danmark.

HK

HK er Danmarks største fagforening for funktionærer med over 270.000 medlemmer i Danmark. Scandic har et samarbejde om marketing og salg med HK i Danmark. Medlemmer af HK tilbydes rabat på hotelophold, når de booker ophold på Scandic i Danmark.

ICA Gruppen

ICA Gruppen er en af Nordens førende supermarkedskæder med omkring 2.300 af deres egne butikker og franchisebutikker i Sverige, Norge og de baltiske lande. Scandic har et tæt samarbejde med ICA og ICA-kortet, gennem hvilket Scandic tilbyder medlemmerne unikke tilbud.

Innovasjon Norge

Innovasjon Norge er en national organisation, der er ansvarlig for markedsføringen af Norge som turistdestination på alle markeder. Scandic er en aktiv del af dette arbejde som partner i forskellige projekter, der fremmer turismen.

Inspiring Denmark

Inspiring Denmark er en non-profit organisation, der har til formål at styrke erhvervsturismen og vidensdelingen i regionen ved at tilbyde gratis rådgivning til mødeplanlæggere, enkeltpersoner eller organisationer med visioner om at afholde kongresser eller konferencer i regionen. Inspiring Denmark sætter fokus på at øge læringen og bidrage til en god oplevelse af dit næste møde, konference eller kongres i kraft af en større involvering af deltagerne. Inspiring Denmark bliver støttet af Region Syddanmark, EU, 13 kommuner i Syddanmark, hele erhvervsturisme-industrien, de største vidensinstitutioner i regionen og et bredt felt af professionelle kompetencer.

Junibacken

Junibacken er et hus fuld af historie, latter, kendte figurer og ballade. Sagotåget er en essentiel del af Junibacken med togrejsen gennem Astrid Lindgrens fantastiske historier, men du møder også mange andre kendte figurer som Alfons Åberg, Peddersen og Findus og Mulle Meck. Som Junibackens partner har vi mulighed for at tilbyde vores gæster, der rejser med børn, en større oplevelse, når de bor på Scandic i Stockholm.

Lantmännen

Lantmännen er en af de største virksomheder i Norden inden for fødevarer, energi og landbrug. Scandic samarbejder med Lantmännen og deres kredit- og rabatkort, Agrolkortet. Vi kan sende tilbud via deres månedlige fakturaer og website. Scandic har også skabt særlige måltider til sportsfolk sammen med Lantmännen AXA.

LEGOLAND

LEGOLAND er en verdenskendt turistattraktion i Jylland. Scandic har i mange år haft et tæt samarbejde med LEGOLAND. Vi sælger pakker med hotelophold og billetter til LEGOLAND.

LogBuy

LogBuy er markedsleder inden for fordelsaftaler til ansatte og medlemmer i virksomheder og organisationer i hele Danmark. Logbuy giver deres medlemmer adgang til over 1.800 rabataftaler fordelt på 3000 steder over hele Danmark. Scandic samarbejder med Logbuy om salg og markedsføring af overnatninger på Scandic hoteller. Medlemmer af LogBuy tilbydes rabat på hotelophold, når de booker ophold på Scandic i Danmark.

LIC

LIC er en dansk/svensk medlemsejet, finansiel organisation, der har til formål at tilbyde deres medlemmer særlige tilbud på en række varer og tjenesteydelser. Organisationen blev oprettet i 1952. I dag har den mere end 285.000 medlemmer. Scandic har et marketings- og salgssamarbejde med LIC i Danmark. Vi tilbyder deres medlemmer rabat, når de bor på vores hoteller.

LO Plus

LO Plus er en gratis fordels- og rabatordning, der er blevet til i samarbejdet mellem en række af LO's forbund. LO Plus A/S er et selvstændigt selskab, der er stiftet på initiativ af LO, og som ejes Alka, LO og forbundene i fællesskab. I dag har LO Plus ca. 800.000 medlemmer, der kan bruge de fordele, der er tilknyttet medlemskortet til forbundet. Medlemmerne kan få rabat ca. 1.300 forskellige steder i Danmark. Medlemmer af LO Plus tilbydes rabat på hotelophold, når de booker ophold på Scandic i Danmark.

Mecenat

Mecenat AB gør livet lettere for studerende ved at tilbyde rabatter og fordele, som de kan bruge under deres studier. Mecenat AB udsteder studiekortet Mecenatkortet i samarbejde med Sveriges studenterforeninger. Mecenatkortet er hvert semester gratis for både studerende og studenterforeninger. Scandic tilbyder ophold med studenterrabat til målgruppen. Der skal forevises et gyldigt Mecenatkort ved check ind.

Stadium

Stadiums koncept begyndte at spire i 1974, og nu er der omkring 100 Stadium-butikker i Sverige, Danmark og Finland. Vi er en del af Stadium Sports Camp, en landsdækkende sportslejr for unge mellem 11 og 14. Vi undersøger også andre muligheder for at udvide vores partnerskab.

Stockholm Visitors Board

Stockholm Visitors Board AB står for at samle ressourcer lokalt fra den offentlige og private sektor og koordinere markedsføringen af Stockholm under det fælles brand "Stockholm – Skandinaviens hovedstad". Stockholm Visitors Board arbejder inden for fire forretningsområder: Private rejser, møder og kongresser, events, turistservice- og managing destination-personale. Det gennemfører mere end 100 marketingprojekter i Sverige og på 15 udenlandske markeder hvert år – i partnerskab med turistindustrien. Scandic afholder workshops og messer i samarbejde med Stockholm Visitors Board.

Stockmann

Scandic tilbyder Stockmanns loyale kunder sæsonrabatter på hotelværelser. Stockmannkortet kan også anvendes som betalingsmetode på alle vores hoteller i Finland.

Ticketmaster

Scandic er eksklusiv partner i hotelbranchen med ret til at bruge deres billetter samt til at have vores bookingmodul og eksponering på Ticketmaster-websites i de nordiske lande (ticketmaster.se, ticketmaster.fi, ticketmaster.dk og ticketmaster.no).

Tivoli

Tivoli er en verdensberømt turistattraktion i hjertet af København. Scandic har i mange år haft et tæt samarbejde med Tivoli. Vi sælger pakker med hotelophold og billetter til Tivoli.

TusenFryd

TusenFryd er en af Norges største forlystelsesparker med omkring 500.000 besøgende hvert år. Parken har 33 forskellige attraktioner. Scandic samarbejder med TusenFryd om at give vores gæster ekstra spænding på deres ferie.

VisitDenmark

VisitDenmark er en national organisation, der er ansvarlig for markedsføringen af Danmark som turistdestination på alle markeder. Scandic er en aktiv del af dette arbejde som partner i forskellige projekter, der fremmer turismen.

VisitFinland

VisitFinland er en national organisation, der er ansvarlig for markedsføringen af Finland som turistdestination på alle markeder. Scandic er en aktiv del af dette arbejde som partner i forskellige projekter, der fremmer turismen.

VisitOslo

VisitOslo er en organisation, der er ansvarlig for markedsføringen af turismen i og omkring hovedstaden. VisitOslo arbejder for at fremme og positionere Oslo-regionen som rejsedestination. Scandic i Oslo samarbejder med VisitOslo i forbindelse med en række salgs- og marketingevents.

VisitSweden

VisitSweden er en national organisation, der er ansvarlig for markedsføringen af Sverige i resten af verden. De arbejder for at skabe interesse for svenske ferieoplevelser og øge Sveriges profil. Deres formål er at øge antallet af besøgende i Sverige og forbedre forretningsmulighederne for turismeindustrien. Scandic afholder workshops, messer, reklamekampagner og andre marketingaktiviteter sammen med VisitSweden.

Wallmans Nöjen AB

Wallmans Nöjen er en af Sveriges førende underholdningsvirksomheder.
De var de første i Sverige til at introducere konceptet med tjenere, der underholder på scenen. Wallmans har også Dinnershow-restauranter i København og Oslo. Scandic samarbejder med Wallmans Nöjen, der giver os mulighed for at tilbyde underholdning til vores gæster i Norden.

Wonderful Copenhagen (WOCO)

Wonderful Copenhagen er en samarbejds- og netværksorganisation for forskellige partnere inden for turistbranchen. Scandic har et marketing- og salgssamarbejde med WOCO. Og deltager i kampagner på udenlandske markeder for at promovere København for internationale turister og forretningsrejsende.

Ældre Sagen

Ældre Sagen er en upolitisk organisation med mere end 800.000 medlemmer i Danmark. Scandic har et marketings- og salgssamarbejde med Ældre Sagen i Danmark. Vi tilbyder deres medlemmer rabat, når de bor på vores hoteller i Danmark.

Øresundsbron

Club BroPas er for alle, som har en rabataftale hos Øresundsbron. Scandic har et samarbejde om marketing og salg med Øresundsbron, hvor vi tilbyder deres medlemmer rabat, når de bor på vores hoteller.