Meeting Board Room
Meeting Board Room Congress Hall 2 Group room Group room
Tilbage til hotel

Møde & konference

Hos os er dine møder i sikre hænder. Vi har stor erfaring med at arrangere møder med alt fra 2 til 550 personer. Vores professionelle team er klar til at tage sig af alle detaljerne ved dit møde. Brug for et sted til teambuilding? Vi har midlerne og erfaringen til at hjælpe jer med den perfekte løsning.

3.5 1303 anmeldelser fra TripAdvisor

Hold dit næste møde på Scandic Sluseholmen, oplev vores  mødekoncept og smag på vores madkoncept - Better Food. Hos os er dit møde i de tryggeste hænder. Vi har stor erfaring med at arrangere møder med alt fra 2 til 550 deltagere. Vores professionelle team er klar til at tage sig af alle detaljerne ved dit næste møde. Har I et særligt behov i forbindelse med jeres møde? Vores omstillingsparate personale klarer selvfølgelig også det.

Leder I efter et sted til teambuilding? Vi har stor erfaring i at arrangere alle former for teambuilding. Vores mødelokaler, de grønne områder og havnen bag vores hotel har dannet baggrund for alt fra fælles actionoplevelser i rib-både til indendørs og udendørs hjernegymnastik.

Kommer du i bil til dit møde hos os? Vi har fri udendørs parkering samt betalingsparkering i vores parkeringskælder.

Opgraderet AV-udstyr

Vi arbejder hele tiden for, at du får den bedste oplevelse, når du holder møde hos os. Og vi ved, at et komplet møde- og konferencelokale der forener lyd og billede af høj kvalitet med brugervenlig betjening, har stor betydning for et godt møde. Derfor har vi i samarbejde med AV CENTER opgraderet vores AV-udstyr på Scandic Sluseholmen, så du altid har adgang til:

  • Full HD Laser projektorer i alle store mødelokaler
  • Større og bedre lærreder
  • Mulighed for trådløs hdmi-tilslutning
  • Perfekt lyd som er tilpasset lokalets størrelse

Vi skræddersyr mødet, så det passer præcis til dit formål

Her finder du et eksempel på indholdet i vores dagsmødepakke:

  • Mødelokale inkl. AV-udstyr og fri WiFi
  • Hele dagen har I adgang til kaffe, te og vand samt tørret/frisk frugt og nødder i pauseområdet
  • Formiddagsbuffet. Læs mere her
  • Frokost. Læs mere her
  • Eftermiddagsbuffet. Læs mere her

Kontakt os for et godt tilbud på dit møde. Vores Meeting Advisors er klar til at rådgive dig om vores løsninger, som passer til netop dine behov. 

  • Kongressal 3, Scandic Sluseholmen
    167 167 m2 46-180 maks. 180 pers.

    Congress Hall 1

  • Kongressal 2, Scandic Sluseholmen
    167 167 m2 46-180 maks. 180 pers.

    Congress Hall 2

  • Kongressal 1, Scandic Sluseholmen
    167 167 m2 46-180 maks. 180 pers.

    Congress Hall 3

  • Konferencerum, Scandic Sluseholmen
    334 334 m2 72-360 maks. 360 pers.

    Congress Hall 1+2

  • Konferencerum, Scandic Sluseholmen
    334 334 m2 72-360 maks. 360 pers.

    Congress Hall 2+3

  • Kongressal 1+2+3, Scandic Sluseholmen
    501 501 m2 300-550 maks. 550 pers.

    Congress Hall 1+2+3

  • Board room, Scandic Sluseholmen
    45 45 m2 18 maks. 18 pers.

    Per Hillo Boardroom

  • Konferencerum 1, Scandic Sluseholmen
    80 80 m2 26-90 maks. 90 pers.

    Meeting Room 1

  • Konferencerum 2, Scandic Sluseholmen
    80 80 m2 26-90 maks. 90 pers.

    Meeting Room 2

  • 161 161 m2 46-180 maks. 180 pers.

    Meeting Room 1+2

  • 44 44 m2 20-40 maks. 40 pers.

    Meeting Room 3

  • 44 44 m2 20-40 maks. 40 pers.

    Meeting Room 4

  • 42 42 m2 15-35 maks. 35 pers.

    Meeting Room 5

  • Mødelokale 14, Scandic Sluseholmen
    27 27 m2 12-24 maks. 24 pers.

    Meeting Room 6

  • 21 21 m2 10 maks. 10 pers.

    Meeting Room 7

  • 21 21 m2 10 maks. 10 pers.

    Meeting Room 8

  • 21 21 m2 10 maks. 10 pers.

    Meeting Room 9

  • 24 24 m2 12 maks. 12 pers.

    Meeting Room 10

  • 24 24 m2 12 maks. 12 pers.

    Meeting Room 11

  • 24 24 m2 12 maks. 12 pers.

    Meeting Room 12

  • 24 24 m2 12 maks. 12 pers.

    Meeting Room 13

  • 21 21 m2 12 maks. 12 pers.

    Meeting Room 15

  • 40 40 m2 20-38 maks. 38 pers.

    Meeting Room 16

  • 44 44 m2 20-40 maks. 40 pers.

    Meeting Room 17