Sov bedre på hotel

Tilhører du en af dem, som ikke sover så godt i en ny seng? Og er du ikke altid rigtig udhvilet efter den første nat på hotel? Bare rolig. Vores hoteleksperter ved, hvordan du får en bedre søvn. Læs vores fire enkle, men effektive tips.

FiRe tips - sådan sover du bedre på hotel
 

1. Duft hjemmefra

Tag et pudebetræk med hjemmefra og læg det på hotelpuden, før du skal sove. Duftene fra dit eget hjem gør, at du føler dig mere tryg og får lettere ved at falde i søvn.

2. Ha' den rette temperatur

Fryser du, eller vågner du badet i sved? Sørg for, at du har indstillet den rette temperatur i hotelværelset. Folk er forskellige, nogle kan bedst lide et varmt værelse, mens andre vil have det koldere. Tilpas med nattøj om nødvendigt.

3. Frisk dig op, inden du sover

Det lyder måske lidt for godt til at være sandt, men prøv at vaske ansigt og fødder, før du kryber til køjs. Det er en skøn aftenrutine, der kan få dig til at føle godt tilpas natten lang.

4. Mæt & træt

Gå ikke sulten i seng. Findes der noget værre end en stikkende og knurrende mave? Nej. Er du sulten ved sengetid, kan du altid finde noget godt i hotellets shop eller restaurant.